Moderní obrazy Přihlášení
  • uk
  • dk
  • en
  • fi
  • pl
  • de
  • fr
  • es
  • it
  • se
  • pt
  • ru
  • nl
  • cz

  • Potřebujete pomoc? Telephone No. [email protected]
  • Twój koszyk Košík
    Váš košík je prázdný.
Kategorie obrazů
 
Nejčastější dotazy

Jaké produkty jsou dostupné v galerii art149.com?
V naší kolekci máme více než 400 originalních motivů, dostupných ve formu tištěných na plátně obrazů nebo výtisků handArt se zvláštní vrstvou gelu, který napodobuje stopy malířského štětce.

Jak odeslat objednávku?
Objednávku můžete odeslat v snadný a rychlý způsob, přímo na naší stránce. Vybraný produkt stačí přidat do košíku, a pak postupovat podle návodu. Potřebujete-li více podrobných informací na temá odesílání objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Jaké způsoby platby jsou dostupné v obchodě art149.com?
Obchod art149.com dává Vám možnost používání nejpopularnějších systémů platby na světě. Můžete vybrat ze všech rychlých a bezpečných internetových form platby (Paypal, kreditní karta, převody on-line) nebo provést úhradu bankovním převodem přímo na náš účet.

Mohu zaplatit při odběru?
Bohužel, každý produkt je realizován na individualní objednávku, po obdržení úhrady – také proto platba při odběru u kurýra není možná.

Jaký je čas realizace objednávky?
Čas realizace objednávky je počítán od data obdržení platby do dne zásilky zboží.
Standardní čas realizace je to 48h - 14 pracovní dny.
Na teritoriu Česka doručení našich balíku trvá obvykle 1-2 dny od data zásilky. Více podrobných informací na téma organizace zásilky najdete zde.

Jaká je cena zásilky?
Cena zásilky obrazu je počítána za každý výrobek odděleně. Při nákupu několika obrazů, ceny zásilky druhého a každého následujícího slevíme o 50%. Více podrobných informací o zasílce (ceny, organizace, čas dodávky atd.) najdete zde.

Dostal jsem poškozenou zásilku. Co mám dělat?
Dokonale víme, že naše produkty jsou velmi citlivé, také proto balíme je v jak nejbezpečnější způsob, dle požadavků renomovaných kurýrských firem takových jak DPS a UPS. Poškození zboží během dopravy jsou velmi řídké, ale je-li problém spojte s naším zákaznickém servisem. Vyřešíme situaci co nejrychleji.

Mohu vrátit obraz jestli nejsem s ním spokojení?
Ano, samozřejmě máte právo na vrácení zboží. Objednaný produkt můžete odeslat prodavačovi do 30 dnů od jeho převzetí (prosíme jenom o dřívější emailový kontakt s naším zákaznickém servisem). Více informací na toto téma najdete zde.